יו"ר ש"ס בראיון מיוחד: "כל הרבנים התאחדו מאחורי גרינברג"

המהדורה המרכזית 1 Comment on יו"ר ש"ס בראיון מיוחד: "כל הרבנים התאחדו מאחורי גרינברג"

יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון למימרן ב'מהדורה המרכזית': מאחל לגרינברג בהצלחה. אנחנו לא תומכים בגרינברג. זה האינטרס שלנו לחתום עם גרינברג. אנחנו מוציאים עכשיו קול קורא, אנחנו נפעיל את כל הכוחות שלנו להוציא את האנשים. אנחנו מתורגלים ומאורגנים, ונמצה את זה עד תום. יש קונצנזוס, כל הרבנים התאחדו מאחורי גרינברג. זה דבר נדיר וקידוש ה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס אריה דרעי בראיון מיוחד מחוץ לחדר הקבינט המדיני-ביטחוני, לאבי מימרן במהדורה המרכזית: חמאס עושה הכל כדי לטרפד את עסקת החטופים. אנחנו יודעים שסינוואר רוצה להבעיר את המזרח התיכון בימי הרמדאן. אנחנו צריכים להתגבר, להיות חכם ולא צודק".

עוד מיו"ר ש"ס דרעי על בית שמש: "אמרתי כבר בכמה ראיונות שניסיתי לעשות הסדרה בקיץ שהיה אמור לפתור הכל. ניהלנו מערכת בחירות והגענו להישגים גדולים. ההנחיה של מועצת החכמים הייתה להגיע לאחדות. זה חשוב מאוד, ואני חייב לומר לציבור שלנו, שאומר שהיינו יכולים להגיע להישגים גדולים עם המועמדת האחרת – זו ההנחיה של גדולי התורה. המועמד שלנו, יצחק אלמליח יהיה ראש עיר משלנו".

לגבי היתכנות להפרת ההסכם בבית שמש: "לא יכול לשלול. אבל רבני העיר חתומים, גם גפני חתום. הדברים כתובים ומאורגנים ואני מקווה שזה לא יקרה. מאחל לגרינברג בהצלחה. אנחנו לא תומכים בגרינברג. זה האינטרס שלנו לחתום עם גרינברג. קיבלנו הנחיה איך לפעול, אנחנו היינו כחיילים בצד הטכני"

"חד משמעית, מכששמעתי שהרב גפני חתם על ההסכם, אנחנו מוציאים עכשיו קול קורא, אנחנו נפעיל את כל הכוחות שלנו להוציא את האנשים. אנחנו מתורגלים ומאורגנים, ונמצה את זה עד תום. יש קונצנזוס, כל הרבנים התאחדו מאחורי גרינברג. זה דבר נדיר וקידוש ה"

לגבי טענות האפליה כלפי גרינברג: "הרב גרינברג הוא מועמד שאנחנו תומכים בו. קיבלנו את תיק החינוך, גם בגיל הרך. עשו כאן עבודת קודש שזה יבוא לידי גמר. אנחנו עובדים יחד. בשיתוף פעולה מלא עם כל המפלגות החרדיות, גם עם הציונות הדתית. בית שמש תהיה הגורם המאחד של כל מערכת הבחירות הזאת. אחרי שננצח בבית שמש נתאחד כולנו יחד, לעסוק בחוק הגיוס".

האזינו>>>



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בבקשה תביאו תמונה של הרב אריה דרעי יותר נורמלית ויפה שהוא רגוע יותר.
    אנו כותבים זאת מפני כבודו של הרב אריה.